Betingelser for stevnearrangører som benytter AgiPRO påmeldings, arrangement og resultatløsninger. Disse betingelsene gjelder for all bruk av AgiPRO enten det er som enkeltmodul eller hele systemet.

For å få et aktivt stevne på AgiPRO der en kan foreta påmeldinger og få registrert resultater sendes en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. -der en spesifiserer følgende data. (Se bestilligsskjema listet under meny "For arrangør")

OBLIGATORISK:

  1. Stevnets arrangørklubb med kontaktperson, tlf. og e-post
  2. Dato for stevnet og dato for påmeldingsfrist
  3. Sted for stevnet
  4. Dersom stevnet er offisielt, oppgis stevnenummer som er benyttet i stevneoversikten (se toppmeny)
  5. Klasser det skal konkurreres i
  6. Fakturaadresse evt. kontonr. for utbetalig dersom AgiPRO tar seg av innbetalinger for klubben
  7. Kontonr. for innbetalig

FRIVILLIG: (inkludert i prisen)

  1. Annonse for stevnet i word eller helst PDF format

FOR ANDRE HENVENDELSER:
For senere henvendelser vedrørende et aktivert stevne oppgis bestandig stevnenummer. Henvendelser uten å oppgi stevnenr. blir ikke behandlet før dette er gitt.

Det oprettes hvert år en liste over stevner i Norge etter terminliste fra NKK. Dette er systemets stevneoversikt. For hver klubb som benytter AgiPRO oprettes det et aktivt stevne på det tidspunt klubben ber om det. (Bestilling av tjenester)

Når en vil få tilsendt påmeldingsdata for stevnet sendes en beskjed til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om å stenge stevnet for påmeldinger. (se eget skjema)

PRISER på tjenester pr. 21.3.2012

Bruk av AgiPRO systemer, dette gjelder både påmelding, stevnearrangement (PC-løsning) og resultatservice.   Det skilles ikke på disse, slik at betalingen gir tilgang til hele pakken.

1- PRIS FOR BRUK AV ALLE MODULER UTEN BETALINGSTJENESTER:  kr. 300,- for etablering av et stevne + kr. 4,- pr. løp/ekvipasje. Avgiftene for bruk av AgiPRO faktureres arrangørklubben.

2- PRIS FOR BRUK AV ALLE MODULER INKL. BETALINGSTJENESTE FAKTURA: kr. 300,- for etablering av et stevne + kr. 8,- pr. løp/ekvipasje. Avgifter for bruk av AgiPRO belastes arrangørklubben.

2- PRIS FOR BRUK AV ALLE MODULER INKL. BETALINGSTJENESTE KREDITKORT: kr. 300,- for etablering av et stevne + kr. 7 pr start  + avgift til kredittkortformidler. Avgiftene for etablering og avgifter faktureres arrangør sammen med tilsendt stevneavgift. Kredittkort avgift er gitt fra PayPal og skal dekke betaling av kredittkortbruken. Dette regnes som kr. 2,80 pr. utført betaling + 2,9% av betalingssummen.

Etteranmeldinger: tillegg kr. 50,- pr. løp som faktureres arrangørklubben

Etteranmeldinger på stevnet skal plukkes fra stevnedata som sendes til arrangør. Dersom en regitsrerer en ny ekvipasje på stevne vil dette medføre betydelig merarbeide hos SecCon AS for å få resulatene riktig. Dette merarbeidet vil resultere i en faktura på kr. 50. pr. registrering (løp). Dette kan også være tilfelle der påmeldingsdata er tilsendt fra andre (NKK) og deres reg. nr. på hund er forskjellig fra AgiPRO reg. nr. Dersom etteranmeldt hund er registrert i AgiPRO tilkommer ingen ekstrakostander.

Bruk av enkeltmoduler, f.eks. bare arrangement mudul på PC koster det samme som bruk av alle moduler uten betalingstjenester.

 

MODULER:

Påmeldingstjenester:

  • Stevnet legges ut på AgiPRO hjemmesiden som et aktivert stevne der en kan foreta påmeldinger
  • Når påmledingsfristen er ute og klubben gir beskjed om det sendes data til klubben for videre bearbeiding. Dette sendes som en ferdig database (PC løsning) i sistse versjon.

Betalingstjenester.

Arrangør kan kjøpe betalingstjenester gjennom AgiPRO mot et tillegg i prisen. Dette inkluderer følgende:

  • Alt. 1 Ved påmelding benyttes kredittkort til betaling av tjenesten. Dette medfører at en ikke blir registrert deltager uten å ha betalt. KLubben kan derfor få fullt oppgjør ved stevnets start.
  • Alt. 2 Ved påmelding sender AgiPRO spesifisert faktura pr. e-post til stevnedeltager. Stevnedeltager betaler faktura til SecCon AS slik fakturaen krever. Oppgjør på betalt stevneavgift sendes arrangør når stevnet er slutt og deltager har betalt faktura.
  • Arrangør velger om de vil refundere stevneavgift til deltager som eventuelt er påmeldt feil pga. sykdom eller andre godkjente strykninger. Dette vil ikke bli gjort opp gjennom AgiPRO.
  • Ikke betalte stevneavgifter vil bli purret med purregebyr fra SecCon AS til de blir betalt eller går til inkasso. Når stevnet betales gjennom AgiPRO må ikke arrangøren kreve avgift på stevnet, dette vil da bli betalt i tillegg til det SecCon AS krever.

På denne måten trenger ikke arrangør å bekymre seg om kontroll av betalinger eller purring av betalinger. Alle startnummer kan sendes ut uavhengig av om avgiften er betalt i rett tid. Dette tar purresystemet seg av. Dette sparer mye arbeid for arrangør både i forberedelser og under avviklingen av stevnet. SecCon AS sender imidletid med en oversikt over ikke baetalte påmeldinger slik at arrangøren kan markere dette i sitt PM.

Stevearrangement:

Tilsendt database benyttes av arrangørklubben til å utføre følgende:

  1. Registrere betalinger
  2. Registrere faste stevnedata, dommere etc. for bruk i konkurransen
  3. Tildele startnummer og katalognummer
  4. Skrive ut startlister og stevnekataloger
  5. Sende ut PM (e-post)
  6. Sende ut startnr. (e-post)
  7. Registrere oprykk og resultater på stevnet
  8. Registrere Cert på stevnet
  9. Skrive ut resultatlister og dommer skjema på stevnet
  10. Sende stevnedata til AgiPRO - benytt egen knapp for sending av stevendata i AgiPRO PC modulen.

Resultatservice:

  1. Resultatene fra stevnet legges ut på AgiPRO WEB siden for stevnet og gjøres tilgjengelig i diverse oversikter. Dette gjøres normalt i løpet av noen dager men senest 2 uker etter at arrangør har sendt resultater til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
  2. Resultatene overføres til NKK sin database for stevneresultater på aarrangørens vegne når arranøren legger til rette for dette. Arrangør må selv bekrefte/godkjenne stevneresultatene hos NKK.
  3. Oversikt over stilling i Årets hund priser oppdateres etter resultat oppdateringen.